Hotlink Online Store kini dibuka sepanjang masa! Klik untuk peranti terkini & PENGHANTARAN PERCUMA.

Hotlink Online Store buka 24 jam. PENGHANTARAN PERCUMA!

Akses semua keperluan prabayar anda dengan Hotlink Self Serve Portal. Klik

Akses keperluan anda dengan Self Serve Portal

di sini

Soalan Lazim

Missed Called Services - Langganan

  • Ia adalah pakej perkhidmatan yang merangkumi:

    NotifyMe SMS: Pemanggil (Pihak A) akan dimaklumkan apabila penerima (Pihak B) cuba menghubungi anda dan kini boleh dihubungi semula

    TextBack: Membolehkan pelanggan menghantar SMS automatik kepada pemanggil (Pihak A) jika anda gagal menerima/tidak dapat menerima panggilan mereka.

  • Tidak sah untuk BAU/Yan USP, MVNO, Broadband & e-Reload.

  • Caj langganan hanya RM1 (sah selama 3 bulan, Pembaharuan Automatik). Nota: Pelanggan baru akan menikmati tempoh percubaan selama 30 hari.

  • Ini kerana kami gagal mengenakan caj penuh langganan RM1 untuk 3 bulan. Oleh itu, kami hanya mengenakan RM0.35 untuk caj langganan 1 bulan. Untuk pembaharuan seterusnya, caj biasa RM1 untuk langganan 3 bulan akan dikenakan.

  • Anda boleh melanggan dengan:

    UMB: Dail *100# > Akaun Saya & Lain Lain > Servis Xtra > Call Me Alert > Langgan

    SMS: Hantar YA ke 22000

    • Tidak, NotifyMe SMS & TextBack tidak akan dihantar kepada anda setelah membatalkan langganan.
    • Tempoh percubaan ditawarkan sekali sahaja.
  • Tidak, langganan Call Me Alert anda akan ditamatkan serta-merta.

Ada sebarang pertanyaan tentang perkhidmatan kami?

Ingin berhubung dengan kami?

Cari jawapan di soalan-soalan lazim atau hubungi Khidmat Pelanggan Maxis melalui saluran berikut