Amaran: Waspada

Amaran: Waspada

Penipuan SMS yang mengaku sebagai Maxis

Atas arahan SKMM, mulai 2 Mei 2023, SMS dengan pautan URL di antara individual akan disekat.

SMS dengan pautan URL akan disekat mulai 2 Mei 2023.

Baca Lebih Lanjut

Kemas Kini Penting: Tukar ke Terma Syarat Am Perkhidmatan - Pengguna Hotlink. Ketahui Lebih Lanjut.

Pengguna Hotlink: Terma & Syarat Dikemaskini. Ketahui Lebih.

Soalan Lazim

Hotlink Rewards - E-Voucher

  • Langkah 1: Log masuk ke aplikasi Hotlink dan terus ke bahagian Ganjaran
    Langkah 2: Pergi ke kategori e-Voucher dari panel atas
    Langkah 3: Pilih e-Voucher yang ingin anda beli. Pastikan anda membaca semua info penebusan dengan teliti sebelum meneruskan transaksi
    Langkah 4. Klik Beli di bahagian bawah baucer untuk membeli e-Voucher

  • Anda akan menerima notifikasi SMS untuk mengesahkan pembelian anda.

  • Setelah pembelian anda disahkan, e-Voucher anda boleh didapati di tab 'Tawaran Saya' pada penjuru kanan sebelah atas bahagian ganjaran.

  • Sebaik sahaja anda berada di kedai, tunjuk Aplikasi e-Voucer daripada tab 'Tawaran Saya' anda dan benarkan staf melihat kod baucar dan menekan 'SELESAI' & 'TANDAKAN SEBAGAI DIGUNAKAN' untuk mengesahkan penebusan.

  • Dari tab ‘Tawaran Saya’ lihat e-baucer yang telah anda beli. Kemudian tekan butang ‘Lihat Kod Baucer’. Salinkan kod dan kemaskini info Ketika transaksi daftar keluar di laman web peniaga.

  • Hubungi khidmat pelanggan pedagang yang berkenaan untuk memberitahu mereka bahawa kod promo tidak berfungsi. Beberapa pedagang mungkin mempunyai terma dan syarat penggunaan kod promo yang berbeza. Sila baca semua info dengan teliti di e-Voucher sebelum membeli.

  • Semasa pembelian e-Voucher dilakukan, transaksi anda tidak akan berjaya dan diminta untuk menambah kredit Hotlink anda. Setelah anda menambah nilai, kembali ke e-Voucher dan lakukan pembelian.

  • Sila beri sedikit waktu kira-kira 20 minit untuk e-Voucher tersedia di tab 'Tawaran Saya'. Sekiranya anda masih belum menerima, hubungi Perkhidmatan Pelanggan Hotlink.

  • Ini bergantung pada setiap pedagang. Sebilangan pedagang hanya membenarkan pengguna membeli 1 baucer, sementara yang lain membenarkan beberapa pembelian. Untuk mengetahui berapa banyak baucer yang boleh anda beli, rujuk terma dan syarat perjanjian. Setiap perjanjian akan mempunyai terma dan syarat yang berbeza, jadi pastikan anda membacanya dengan teliti sebelum membeli baucer.

  • Kami telah membuat dua langkah pengesahan sebelum membeli e-Voucher. Oleh itu, tidak akan ada bayaran balik yang diberikan untuk pembelian secara tidak sengaja. Semak dengan teliti sebelum membuat sebarang pembelian.

  • Tidak boleh. e-Voucher tidak boleh diberikan kepada pengguna lain.

  • Ya, ada tarikh luput. Pastikan anda membaca terma dan syarat mengenai kesahihan penebusan sebelum anda membeli -e-Voucher

  • Tiada bayaran balik akan diberikan. Sila baca dengan teliti terma & syarat serta tempoh sah laku e-Voucher sebelum membuat sebarang pembelian.

  • Sila hubungi Khidmat Pelanggan kami dan nyatakan nombor telefon anda, e-Voucher yang dibeli dan tarikh pembelian.

  • Ia bermaksud stok adalah terhad.

  • Semak senarai transaksi di ‘Lihat Sejarah Muat Turun’ anda di bahagian ‘Tawaran Saya’

  • Tawaran boleh terus dimuat turun secara percuma untuk membuat sebarang penebusan yang ditawarkan manakala e-Voucher pula memerlukan anda untuk membelinya bagi menikmati tawaran dengan harga berdiskaun.

  • Pelanggan yang mempunyai tempoh kurang daripada 4 bulan akan mempunyai had perbelanjaan sebanyak RM60 setiap bulan, manakala pelanggan melebihi tempoh 4 bulan mempunyai had perbelanjaan sebanyak RM250 setiap bulan.

  • Anda boleh melihat transaksi anda disenaraikan dalam bil bulanan anda.

Segalanya pasti seronok dengan Hotlink.

Perlu menghubungi kami?

Hubungi Perkhidmatan Pelanggan Hotlink