Hotlink Rewards - E-Voucher

 


1. Bagaimana cara untuk membeli Ganjaran e-Voucher?

Langkah 1: Log masuk ke aplikasi Hotlink dan terus ke bahagian Ganjaran
Langkah 2: Pergi ke kategori e-Voucher dari panel atas
Langkah 3: Pilih e-Voucher yang ingin anda beli. Pastikan anda membaca semua info penebusan dengan teliti sebelum meneruskan transaksi
Langkah 4. Klik Beli di bahagian bawah baucer untuk membeli e-Voucher


2. Bagaimana saya tahu bahawa pembelian saya telah disahkan?

Anda akan menerima notifikasi SMS untuk mengesahkan pembelian anda.


3. Di mana saya boleh dapati e-Voucher yang saya beli?

Setelah pembelian anda berjaya dan disahkan menerusi notifikasi SMS, e-Voucher anda boleh didapati dalam tab ‘Tawaran Saya’ di bahagian Ganjaran.


4. Bagaimana cara menebus e-Voucher di outlet rakan kongsi?

Sebaik sahaja anda berada di outlet, bukakan App Hotlink ke bahagian Ganjaran dalam tab ‘Tawaran Saya’. Tekan e-Voucher yang anda ingin guna dan tekan ‘Lihat Kod Baucer’. Tunjukkan kod baucer kepada kakitangan di outlet dan biarkan mereka menekan ‘GUNA TAWARAN SEKARANG’ untuk mengesahkan penebusan.


5. Bagaimana saya menebus e-Voucher dalam talian untuk pembelian di laman web?

Dari tab ‘Tawaran Saya’ lihat e-baucer yang telah anda beli. Kemudian tekan butang ‘Lihat Kod Baucer’. Salinkan kod dan kemaskini info Ketika transaksi daftar keluar di laman web peniaga.


6. Apa yang berlaku sekiranya kod promo e-Voucher dalam talian saya tidak berfungsi?

Hubungi khidmat pelanggan pedagang yang berkenaan untuk memberitahu mereka bahawa kod promo tidak berfungsi. Beberapa pedagang mungkin mempunyai terma dan syarat penggunaan kod promo yang berbeza. Sila baca semua info dengan teliti di e-Voucher sebelum membeli.


7. Apa yang berlaku sekiranya saya tidak mempunyai kredit Hotlink yang mencukupi untuk membeli e-Voucher?

Semasa pembelian e-Voucher dilakukan, transaksi anda tidak akan berjaya dan diminta untuk menambah kredit Hotlink anda. Setelah anda menambah nilai, kembali ke e-Voucher dan lakukan pembelian.


8. Apa yang berlaku sekiranya saya telah menerima notifikasi SMS pengesahan pembelian saya tetapi belum menerima e-Voucher?

Sila berikan sedikit masa untuk e-Voucher dihantar ke tab 'Tawaran Saya'. Sekiranya anda masih belum menerimanya, sila hubungi Khidmat Pelanggan Hotlink.


9. Berapa banyak e-Voucher yang boleh saya beli untuk setiap tawaran e-Voucher?

Ini bergantung pada setiap pedagang. Sebilangan pedagang hanya membenarkan pengguna membeli 1 baucer, sementara yang lain membenarkan beberapa pembelian. Untuk mengetahui berapa banyak baucer yang boleh anda beli, rujuk terma dan syarat perjanjian. Setiap perjanjian akan mempunyai terma dan syarat yang berbeza, jadi pastikan anda membacanya dengan teliti sebelum membeli baucer.


10. Saya secara tidak sengaja membeli e-Voucher yang tidak dikehendaki?

Kami telah membuat dua langkah pengesahan sebelum membeli e-Voucher. Oleh itu, tidak akan ada bayaran balik yang diberikan untuk pembelian secara tidak sengaja. Semak dengan teliti sebelum membuat sebarang pembelian.


11. Bolehkah saya memberikan e-Voucher kepada pengguna Hotlink yang lain?

Tidak boleh. e-Voucher tidak boleh diberikan kepada pengguna lain.


12. Adakah terdapat tarikh luput e-Voucher?

Ya, ada tarikh luput. Pastikan anda membaca terma dan syarat mengenai kesahihan penebusan sebelum anda membeli -e-Voucher


13. Apa yang berlaku sekiranya saya terlupa menebus selepas tarikh luput e-Voucher?

Tiada bayaran balik akan diberikan. Sila baca dengan teliti terma & syarat serta tempoh sah laku e-Voucher sebelum membuat sebarang pembelian.


14. Apa yang harus dilakukan sekiranya lebih amaun kredit ditolak daripada harga e-Voucher ketika pembelian dibuat?

Sila hubungi Khidmat Pelanggan kami dan nyatakan nombor telefon anda, e-Voucher yang dibeli dan tarikh pembelian.


15. Apakah yang dimaksudkan dengan ‘Selling Fast’ di e-Voucher?

Ia bermaksud stok adalah terhad.


16. Apa yang berlaku sekiranya saya tidak sengaja membuat penebusan e-Voucher saya?

Semak senarai transaksi di ‘Lihat Sejarah Muat Turun’ anda di bahagian ‘Tawaran Saya’


17. Apakah perbezaan antara Tawaran dan e-Voucher?

Tawaran boleh terus dimuat turun secara percuma untuk membuat sebarang penebusan yang ditawarkan manakala e-Voucher pula memerlukan anda untuk membelinya bagi menikmati tawaran dengan harga berdiskaun.