Amaran: Waspada

Amaran: Waspada

Penipuan SMS yang mengaku sebagai Maxis

Atas arahan SKMM, mulai 2 Mei 2023, SMS dengan pautan URL di antara individual akan disekat.

SMS dengan pautan URL akan disekat mulai 2 Mei 2023.

Baca Lebih Lanjut

Kemas Kini Penting: Tukar ke Terma Syarat Am Perkhidmatan - Pengguna Hotlink. Ketahui Lebih Lanjut.

Pengguna Hotlink: Terma & Syarat Dikemaskini. Ketahui Lebih.

Soalan Lazim

Aplikasi Hotlink - Log Masuk

  • Jika anda log masuk menggunakan rangkaian data kami, app ini akan log masuk secara automatik menurut nombor telefon anda.

  • Selagi nombor telefon anda aktif, anda boleh log masuk ke app.

  • Untuk tujuan keselamatan, app akan log keluar secara automatik selepas 14 hari. Anda perlu log masuk sekali lagi.

  • Selagi nombor anda aktif/tidak aktif, anda boleh log masuk ke dalam app.

  • Jika anda sedang terhubung ke internet melalui rangkaian data Maxis, app ini akan secara automatik terhubung kepada internet apabila anda melancarkan app. Jika anda menggunakan sambungan Wifi, anda perlu memberikan kod pengesahan melalui TAC.

  • Ya, proses ini sama untuk sambungan data dan wifi.

  • Kami akan meneliti maklum balas anda dan memberikan pengemaskinian atau menghubungi anda apabila perlu dan bergantung kepada maklum balas/soalan anda.

  • Ia akan dikemaskinikan dalam tempoh 24 jam.

  • Anda tidak akan menerima makluman tentang ganjaran.

Ada sebarang pertanyaan tentang perkhidmatan kami?

Perlu menghubungi kami?

Hubungi Perkhidmatan Pelanggan Hotlink