Hotlink Online Store kini dibuka sepanjang masa! Klik untuk peranti terkini & PENGHANTARAN PERCUMA.

Hotlink Online Store buka 24 jam. PENGHANTARAN PERCUMA!

Akses semua keperluan prabayar anda dengan Hotlink Self Serve Portal. Klik

Akses keperluan anda dengan Self Serve Portal

di sini

Soalan Lazim

Hotlink Rewards - E-Voucher

  • Langkah 1: Log masuk ke aplikasi Hotlink dan terus ke bahagian Ganjaran
    Langkah 2: Pergi ke kategori e-Voucher dari panel atas
    Langkah 3: Pilih e-Voucher yang ingin anda beli. Pastikan anda membaca semua info penebusan dengan teliti sebelum meneruskan transaksi
    Langkah 4. Klik Beli di bahagian bawah baucer untuk membeli e-Voucher

  • Anda akan menerima notifikasi SMS untuk mengesahkan pembelian anda.

  • Setelah pembelian anda berjaya dan disahkan menerusi notifikasi SMS, e-Voucher anda boleh didapati dalam tab ‘Tawaran Saya’ di bahagian Ganjaran.

  • Sebaik sahaja anda berada di outlet, bukakan App Hotlink ke bahagian Ganjaran dalam tab ‘Tawaran Saya’. Tekan e-Voucher yang anda ingin guna dan tekan ‘Lihat Kod Baucer’. Tunjukkan kod baucer kepada kakitangan di outlet dan biarkan mereka menekan ‘GUNA TAWARAN SEKARANG’ untuk mengesahkan penebusan.

  • Dari tab ‘Tawaran Saya’ lihat e-baucer yang telah anda beli. Kemudian tekan butang ‘Lihat Kod Baucer’. Salinkan kod dan kemaskini info Ketika transaksi daftar keluar di laman web peniaga.

  • Hubungi khidmat pelanggan pedagang yang berkenaan untuk memberitahu mereka bahawa kod promo tidak berfungsi. Beberapa pedagang mungkin mempunyai terma dan syarat penggunaan kod promo yang berbeza. Sila baca semua info dengan teliti di e-Voucher sebelum membeli.

  • Semasa pembelian e-Voucher dilakukan, transaksi anda tidak akan berjaya dan diminta untuk menambah kredit Hotlink anda. Setelah anda menambah nilai, kembali ke e-Voucher dan lakukan pembelian.

  • Sila berikan sedikit masa untuk e-Voucher dihantar ke tab 'Tawaran Saya'. Sekiranya anda masih belum menerimanya, sila hubungi Khidmat Pelanggan Hotlink.

  • Ini bergantung pada setiap pedagang. Sebilangan pedagang hanya membenarkan pengguna membeli 1 baucer, sementara yang lain membenarkan beberapa pembelian. Untuk mengetahui berapa banyak baucer yang boleh anda beli, rujuk terma dan syarat perjanjian. Setiap perjanjian akan mempunyai terma dan syarat yang berbeza, jadi pastikan anda membacanya dengan teliti sebelum membeli baucer.

  • Kami telah membuat dua langkah pengesahan sebelum membeli e-Voucher. Oleh itu, tidak akan ada bayaran balik yang diberikan untuk pembelian secara tidak sengaja. Semak dengan teliti sebelum membuat sebarang pembelian.

  • Tidak boleh. e-Voucher tidak boleh diberikan kepada pengguna lain.

  • Ya, ada tarikh luput. Pastikan anda membaca terma dan syarat mengenai kesahihan penebusan sebelum anda membeli -e-Voucher

  • Tiada bayaran balik akan diberikan. Sila baca dengan teliti terma & syarat serta tempoh sah laku e-Voucher sebelum membuat sebarang pembelian.

  • Sila hubungi Khidmat Pelanggan kami dan nyatakan nombor telefon anda, e-Voucher yang dibeli dan tarikh pembelian.

  • Ia bermaksud stok adalah terhad.

  • Semak senarai transaksi di ‘Lihat Sejarah Muat Turun’ anda di bahagian ‘Tawaran Saya’

  • Tawaran boleh terus dimuat turun secara percuma untuk membuat sebarang penebusan yang ditawarkan manakala e-Voucher pula memerlukan anda untuk membelinya bagi menikmati tawaran dengan harga berdiskaun.

Segalanya pasti seronok dengan Hotlink.

Ingin berhubung dengan kami?

Cari jawapan di soalan-soalan lazim atau hubungi Khidmat Pelanggan Maxis melalui saluran berikut