Hotlink Online Store kini dibuka sepanjang masa! Klik untuk peranti terkini & PENGHANTARAN PERCUMA.

Hotlink Online Store buka 24 jam. PENGHANTARAN PERCUMA!

Akses semua keperluan prabayar anda dengan Hotlink Self Serve Portal. Klik

Akses keperluan anda dengan Self Serve Portal

di sini

Soalan Lazim

Message Plus - Auto Reply

  • Tidak, ia hanya boleh dihantar kepada pelanggan Maxis/ Hotlink dan hanya akan berfungsi apabila SMS yang diterima dihantar oleh pelanggan Maxis/Hotlink.

  • Ya, mesej ini hanya dapat menyokong sehingga 160 huruf. Jika mesej tidak dapat dibaca, mesej standard akan dihantar sebagai Auto Reply. Mesej standard: cth. ”Maaf, saya sedang sibuk. Sila hubungi saya semula. Terima kasih.”

  • Melalui *100#: Dail *100# > Akaun Saya & Lain Lain > Servis Xtra > Message Plus > Auto Reply > Semak Status

    Melalui SMS: Hantar ARMENU ke 21000

Ada sebarang pertanyaan tentang perkhidmatan kami?

Ingin berhubung dengan kami?

Cari jawapan di soalan-soalan lazim atau hubungi Khidmat Pelanggan Maxis melalui saluran berikut