#MYBaikHati | Sumbang peranti kepada keluarga B40! Baca

Sumbang peranti kempen #MYBaikHati! Baca

di sini

Aktifkan Maxis VoLTE untuk nikmati kualiti panggilan sebenar! Langkah dan info terperinci

VoLTE, kualiti panggilan suara sebenar! Info

di sini.

Akses semua keperluan prabayar anda dengan Hotlink Self Serve Portal. Klik

Akses keperluan anda dengan Self Serve Portal

di sini

Message Plus - Auto Reply

 

Bolehkah Auto Reply dihantar kepada pelangggan bukan Maxis/Hotlink?

Tidak, ia hanya boleh dihantar kepada pelanggan Maxis/ Hotlink dan hanya akan berfungsi apabila SMS yang diterima dihantar oleh pelanggan Maxis/Hotlink

 

Adakah terdapat had huruf untuk Auto Reply?

Ya, mesej ini hanya dapat menyokong sehingga 160 huruf. Jika mesej tidak dapat dibaca, mesej standard akan dihantar sebagai Auto Reply. Mesej standard: cth. ”Maaf, saya sedang sibuk. Sila hubungi saya semula. Terima kasih.” 

 

Bagaimanakah cara untuk mengaktifkan dan menutup Auto Reply?

Melalui *100#: Dail *100# > Akaun Saya & Lain Lain > Servis Xtra > Message Plus > Auto Reply > Semak Status

Melalui SMS: Hantar ARMENU ke 21000