Hotlink Online Store kini dibuka sepanjang masa! Klik untuk peranti terkini & PENGHANTARAN PERCUMA.

Hotlink Online Store buka 24 jam. PENGHANTARAN PERCUMA!

Akses semua keperluan prabayar anda dengan Hotlink Self Serve Portal. Klik

Akses keperluan anda dengan Self Serve Portal

di sini

Soalan Lazim

Perkhidmatan Sekatan Telefon Bimbit Awam - Introduction

  • Privasi data anda adalah penting bagi kami. MCMC telah mengeluarkan arahan, Arahan MCMC No.1 tahun 2013 (Perkhidmatan Sekatan Selular Awam untuk Telefon Mudah Alih) kepada semua pemberi perkhidmatan selular di Malaysia. Arahan tersebut menuntut Maxis dan semua pemberi perkhidmatan selular di Malaysia untuk menyerahkan semua data peribadi pelanggan kepada Malaysian Central Equipment Identity Register (MCEIR). Kami ingin menjelaskan kepada anda bahawa Maxis dan lain-lain pemberi perkhidmatan selular telah diarah di bawah undang undang untuk mematuhi arahan ini. Di bawah Akta Perlindungan Data Peribadi (PDPA 2010), kami mungkin mendedahkan data peribadi anda apabila menerima arahan dibawah perintah undang-undang. Untuk maklumat lanjut berkenaan PDPA, sila rujuk kepada Penyataan Privasi kami (www.hotlink.com.my/pdpa).

Ingin berhubung dengan kami?

Cari jawapan di soalan-soalan lazim atau hubungi Khidmat Pelanggan Maxis melalui saluran berikut