Soalan Lazim
Tambah Nilai - Share/Ask-A-Top-Up
-
Perubahan ini dilakukan untuk memastikan tempoh sah Share-A-Top-Up dan Ask-A-Top-Up adalah sama.
-
Semua pelanggan transaksi Ask-A-Top-Up/Share-A-Top-Up bermula 28 Mei 2015.
-
Untuk maklumat terkini, sila layari to www.hotlink.com.my.
-
Semua pelanggan aktif Hotlink (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) yang telah menjadi pelanggan lebih dari 30 hari adalah layak untuk menggunakan perkhidmatan Share-A-Top-Up sebagai seorang penderma. Semua pelanggan Hotlink yang aktif atau tidak aktif (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) (tanpa mengira tempoh langganan) layak menjadi penerima Share-A-Top-Up.
-
Semua pelanggan aktif dan tidak aktif Hotlink (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) (tanpa mengira tempoh langganan) layak menjadi penerima perkhidmatan Ask-A-Top-Up. Pastikan penderma anda mempunyai tempoh langganan lebih dari 30 hari.
-
Ya, anda akan dikenakan caj perkhidmatan RM0.50 untuk setiap transaksi.
-
Anda mestilah mempunyai baki kredit minimum RM1.00 selepas menggunakan khidmat ini sebagai pekongsi.
-
Jumlah minimum/ transaksi : RM1.00
Jumlah maksimum/ transaksi : RM100.00 -
Jumlah maksimum / harian: RM500.00 (untuk pemberi dan penerima)
Jumlah maksimum/ bulanan: RM500.00 (untuk pemberi dan penerima) -
Tidak, Share-A-Top-Up atau Ask-A-Top-Up tidak akan membenarkan penggunaan Internet Mudah Alih dalam status tidak aktif.
Ada sebarang pertanyaan tentang perkhidmatan kami?
Perlu menghubungi kami?
Hubungi Perkhidmatan Pelanggan Hotlink