Hotlink Online Store kini dibuka sepanjang masa! Klik untuk peranti terkini & PENGHANTARAN PERCUMA.

Hotlink Online Store buka 24 jam. PENGHANTARAN PERCUMA!

Akses semua keperluan prabayar anda dengan Hotlink Self Serve Portal. Klik

Akses keperluan anda dengan Self Serve Portal

di sini

Soalan Lazim

Tambah Nilai - Share/Ask-A-Top-Up

  • Perubahan ini dilakukan untuk memastikan tempoh sah Share-A-Top-Up dan Ask-A-Top-Up adalah sama.

  • Semua pelanggan transaksi Ask-A-Top-Up/Share-A-Top-Up bermula 28 Mei 2015.

  • Untuk maklumat terkini, sila layari to www.hotlink.com.my.

  • Semua pelanggan aktif Hotlink (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) yang telah menjadi pelanggan lebih dari 30 hari adalah layak untuk menggunakan perkhidmatan Share-A-Top-Up sebagai seorang penderma. Semua pelanggan Hotlink yang aktif atau tidak aktif (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) (tanpa mengira tempoh langganan) layak menjadi penerima Share-A-Top-Up.

  • Semua pelanggan aktif dan tidak aktif Hotlink (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) (tanpa mengira tempoh langganan) layak menjadi penerima perkhidmatan Ask-A-Top-Up. Pastikan penderma anda mempunyai tempoh langganan lebih dari 30 hari.

  • Ya, anda akan dikenakan caj perkhidmatan RM0.50 untuk setiap transaksi.

  • Anda mestilah mempunyai baki kredit minimum RM1.00 selepas menggunakan khidmat ini sebagai pekongsi.

  • Jumlah minimum/ transaksi : RM1.00
    Jumlah maksimum/ transaksi : RM100.00

  • Jumlah maksimum / harian: RM500.00 (untuk pemberi dan penerima)
    Jumlah maksimum/ bulanan: RM500.00 (untuk pemberi dan penerima)

  • Tidak, Share-A-Top-Up atau Ask-A-Top-Up tidak akan membenarkan penggunaan Internet Mudah Alih dalam status tidak aktif.

Ada sebarang pertanyaan tentang perkhidmatan kami?

Ingin berhubung dengan kami?

Cari jawapan di soalan-soalan lazim atau hubungi Khidmat Pelanggan Maxis melalui saluran berikut