Kaji Selidik Sukarelawan SKMM, 8 Nov - 31 Dis | Klik

Kaji Selidik Sukarelawan SKMM, 8 Nov - 31 Dis | Klik 

sini.

Hotlink Online Store kini dibuka sepanjang masa! Klik untuk peranti terkini & PENGHANTARAN PERCUMA.

Hotlink Online Store buka 24 jam. PENGHANTARAN PERCUMA!

Soalan Lazim

Tambah Nilai - Share/Ask-A-Top-Up

  • Perubahan ini dilakukan untuk memastikan tempoh sah Share-A-Top-Up dan Ask-A-Top-Up adalah sama.

  • Semua pelanggan transaksi Ask-A-Top-Up/Share-A-Top-Up bermula 28 Mei 2015.

  • Untuk maklumat terkini, sila layari to www.hotlink.com.my.

  • Semua pelanggan aktif Hotlink (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) yang telah menjadi pelanggan lebih dari 30 hari adalah layak untuk menggunakan perkhidmatan Share-A-Top-Up sebagai seorang penderma. Semua pelanggan Hotlink yang aktif atau tidak aktif (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) (tanpa mengira tempoh langganan) layak menjadi penerima Share-A-Top-Up.

  • Semua pelanggan aktif dan tidak aktif Hotlink (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) (tanpa mengira tempoh langganan) layak menjadi penerima perkhidmatan Ask-A-Top-Up. Pastikan penderma anda mempunyai tempoh langganan lebih dari 30 hari.

  • Ya, anda akan dikenakan caj perkhidmatan RM0.50 untuk setiap transaksi.

  • Anda mestilah mempunyai baki kredit minimum RM1.00 selepas menggunakan khidmat ini sebagai pekongsi.

  • Jumlah minimum/ transaksi : RM1.00
    Jumlah maksimum/ transaksi : RM100.00

  • Jumlah maksimum / harian: RM500.00 (untuk pemberi dan penerima)
    Jumlah maksimum/ bulanan: RM500.00 (untuk pemberi dan penerima)

  • Tidak, Share-A-Top-Up atau Ask-A-Top-Up tidak akan membenarkan penggunaan Internet Mudah Alih dalam status tidak aktif.

Ada sebarang pertanyaan tentang perkhidmatan kami?

Perlu menghubungi kami?

Hubungi Perkhidmatan Pelanggan Hotlink