Hotlink Online Store kini dibuka sepanjang masa! Klik untuk peranti terkini & PENGHANTARAN PERCUMA.

Hotlink Online Store buka 24 jam. PENGHANTARAN PERCUMA!

Akses semua keperluan prabayar anda dengan Hotlink Self Serve Portal. Klik

Akses keperluan anda dengan Self Serve Portal

di sini

Soalan Lazim

Tambah Nilai - SOS Top Up

  • SOS Top Up ialah khidmat berdasarkan kecemasan yang membolehkan anda memohon atau meminjam kredit daripada Hotlink.

  • Syarat-syarat untuk menikmati tawaran SOS Top Up adalah seperti berikut:

    1. Mencapai tempoh 1 bulan langganan atau lebih.
    2. Tidak sah untuk Tablet, MVNO atau pelan-pelan Broadband.
    3. Berdasarkan kelayakan SOS Top Up (cth. Tabiat tambah nilai dan pembayaran balik dll.)
  • Caj perkhidmatan akan dikenakan dari tambah nilai anda yang seterusnya. Kredit diberikan serta caj perkhidmatan akan dinyatakan di dalam SMS.

  • Tempoh sah anda akan dipanjangkan bergantung kepada jumlah kredit yang diterima.

  • Anda boleh meminta seberapa banyak kali yang anda perlukan, selagi anda membayar balik baki dan caj servis yang tertunggak.

    Anda juga boleh memohon SOS Top-up melalui *100# atau RedApp.

  • Hotlink akan menolak jumlah kredit yang dipinjam daripada tambah nilai seterusnya, berserta dengan caj perkhidmatan, seperti dimaklumkan dalam SMS.

  • Anda akan menerima SMS pengesahan yang menyatakan jumlah SOS Top Up dan caj perkhidmatan telah ditolak daripada akaun anda.

  • Ini adalah perkhidmatan tambahan yang mengautomatikkan proses kredit, tanpa memerlukan anda menjawab YA setiap kali anda memerlukan kredit.

  • Anda akan mendapat jemputan untuk tawaran selepas menerima tawaran SOS Top Up.

  • Hantar OFFAUTO ke 20505 untuk membatalkan langganan.

  • Hantar STOPSMS ke 20505 untuk berhenti menerima promosi daripada kami. Untuk menerima kembali makluman promosi, hantar STARTSMS ke 20505.

  • Jumlah yang ditawarkan adalah berlainan untuk setiap individu, dan bergantung kepada kelayakan mereka yang ditentukan oleh Hotlink.

  • Baki Tertunggak SOS hanya akan ditolak apabila tambah nilai dilakukan melalui cara berikut:

    • Tiket Tambah Nilai Fizikal
    • eReload
    • Tambah Nilai Bank
    • Tambah Nilai MaxisPay
    • Tambah Nilai Laman Web Hotlink
    • Tambah Nilai Aplikasi Hotlink
  • Tawaran SOS ditunaikan berdasarkan kata kunci yang dihantar. Pastikan anda memasukkan kata kunci yang betul seperti di bawah:

    JENIS SOS
    PEMBERIAN KATA KUNCI
    SOS Internet
    Pas Data DATA
    SOS Top Up
    Kredit YES, YA,  RM, Y
  • Selain tempoh langganan akaun Hotlink, servis SOS Top Up juga tertakluk pada syarat-syarat lain, yang mungkin berubah bila-bila masa; kriteria utama termasuk tabiat tambah nilai dan pembayaran balik. Teruskan menambah nilai dengan Hotlink untuk layak menggunakan SOS Top Up atau SOS Internet di masa akan datang.

  • Tidak, SOS Top Up atau SOS Internet tidak akan membenarkan penggunaan Internet Mudah Alih dalam status tidak aktif.

Ada sebarang pertanyaan tentang perkhidmatan kami?

Ingin berhubung dengan kami?

Cari jawapan di soalan-soalan lazim atau hubungi Khidmat Pelanggan Maxis melalui saluran berikut