Jaringan Prihatin | Tebus subsidi sehingga RM300 dengan Maxis & Hotlink + 60GB/bln PERCUMA sekarang!

Jaringan Prihatin | Subsidi sehingga RM300 + 60GB/bln

Hotlink Online Store kini dibuka sepanjang masa! Klik untuk peranti terkini & PENGHANTARAN PERCUMA.

Hotlink Online Store buka 24 jam. PENGHANTARAN PERCUMA!

Akses semua keperluan prabayar anda dengan Hotlink Self Serve Portal. Klik

Akses keperluan anda dengan Self Serve Portal

di sini

Soalan Lazim

Kredit Hotlink & Maxis Direct Billing - Bayaran Balik

  • Ya, anda boleh membuat permohonan pembayaran balik selagi ia termaktub dalam tempoh 2 jam dasar pembayaran balik Google. Cuma pilih aplikasi yang telah dilanggan dalam Google Play dan kemudian pilih ‘Refund’. Selepas 2 jam, anda akan dapat melihat pilihan ‘Uninstall’ dan bukannya ‘Refund’. ‘Uninstall’ akan membuang aplikasi daripada peranti anda tanpa sebarang pembayaran balik.

  • Anda perlu membuat permintaan terus kepada pihak penerbit/pemilik aplikasi. Ia akan tertakluk sepenuhnya kepada budi bicara pihak mereka untuk menentukan kesahihan permintaan anda. Jika pihak pernerbit/pemilik bersetuju, mereka akan membuat permohonan pembayaran balik kepada Google, yang kemudiannya akan memaklumkan pihak Maxis untuk membuat pembayaran balik.

    Untuk menghubungi pihak pembangun, sila hubungi mereka melalui aplikasi tersebut sendiri, atau dalam e-mel maklumat yang anda terima daripada Google selepas pembelian aplikasi tersebut.

  • Pembelian dalam aplikasi merupakan perkhidmatan atau kandungan tambahan yang diperolehi daripada aplikasi. Malangnya, tempoh 2 jam tidak merangkumi pembelian dalam aplikasi. Anda hendaklah terus membuat permintaan tersebut kepada pembangun aplikasi dan semua pembayaran balik adalah tertakluk kepada budi bicara pihak pembangun.

    Untuk maklumat lanjut, sila layari https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=enAU&ref_topic=3364671

  • Untuk lain-lain dasar pembayaran balik, sila layari https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=eAU&ref_topic=3364671

  • Ya, anda akan menerima SMS makluman daripada Maxis.

  • Kekerapan permintaan yang tinggi mungkin akan menyebabkan akaun anda disekat daripada melakukan transaksi. Sila hubungi talian perkhidmatan pelanggan kami untuk maklumat lanjut.

Ada sebarang pertanyaan tentang perkhidmatan kami?

Ingin berhubung dengan kami?

Cari jawapan di soalan-soalan lazim atau hubungi Khidmat Pelanggan Maxis melalui saluran berikut