Hotlink Online Store kini dibuka sepanjang masa! Klik untuk peranti terkini & PENGHANTARAN PERCUMA.

Hotlink Online Store buka 24 jam. PENGHANTARAN PERCUMA!

Akses semua keperluan prabayar anda dengan Hotlink Self Serve Portal. Klik

Akses keperluan anda dengan Self Serve Portal

di sini

Hotlink Ask-A-Top-Up &
Share-A-Top-Up

Kredit hampir habis? Cuma guna Ask-A-Top-Up atau Share-A-Top Up Hotlink
untuk meminta atau menghantar masa berbual
kepada keluarga dan rakan anda!

Lebih cara untuk terus berhubung

Dengan Hotlink Ask-A-Top-Up atau Share-A-Top-Up anda boleh minta & hantar kredit kepada keluarga
dan rakan anda bila-bila dengan mudah sekali. Kini anda boleh terus berhubung sepanjang masa tanpa kerisauan.

Ask-A-Top-Up

Ask-A-Top-Up

Dengan Ask-A-Top-Up Hotlink, anda boleh minta kredit daripada keluarga & rakan melalui aplikasi Hotlink atau UMB.

Share-A-Top-Up

Share-A-Top-Up

Dengan Share-A-Top-Up Hotlink, anda boleh hantar kredit kepada keluarga & rakan anda melalui aplikasi Hotlink atau UMB.

Extended Validity

Lanjutan Tempoh Aktif

Apabila anda menerima top-up dengan perkhidmatan ini, tempoh aktif anda juga akan dilanjutkan.


Ini adalah cara untuk anda minta atau kongsi tambah nilai dengan keluarga & rakan anda.

Langkah 1

Dail *100*4*3#

 

Langkah 2

Masukkan nombor telefon penerima.

 

Langkah 3

Masukkan jumlah yang anda mahu
minta (RM1 - RM100 maksima)
dan tekan ‘HANTAR’. 

Langkah 4

Anda akan menerima pengesahan
apabila permintaan anda telah berjaya.
 

Langkah 1

Dail *100*4*3#

 

Langkah 2

Masukkan nombor telefon penerima.

 

Langkah 3

Masukkan jumlah yang anda mahu
kongsi (RM1 - RM100 maksima)
dan tekan ‘HANTAR’. 

Langkah 4

Anda akan menerima pengesahan
apabila permintaan anda telah berjaya.
 

 

Soalan Sering Ditanya


Siapakah yang layak menggunakan perkhidmatan Share-A-Top-Up?
Semua pelanggan aktif Hotlink (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) yang telah menjadi pelanggan lebih dari 30 hari adalah layak untuk menggunakan perkhidmatan Share-A-Top-Up sebagai seorang penderma. Semua pelanggan Hotlink yang aktif atau tidak aktif (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) (tanpa mengira tempoh langganan) layak menjadi penerima Share-A-Top-Up.

Siapakah yang layak menggunakan perkhidmatan Ask-A-Top-Up?
Semua pelanggan aktif dan tidak aktif Hotlink (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) (tanpa mengira tempoh langganan) layak menjadi penerima perkhidmatan Ask-A-Top-Up. Pastikan penderma anda mempunyai tempoh langganan lebih dari 30 hari.

Adakah terdapat sebarang caj perkhidmatan untuk menggunakan khidmat ini?
Ya, anda akan dikenakan caj perkhidmatan RM0.50 untuk setiap transaksi.